مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 شهریور 1402 ساعت 12:452023-08-25سياسي

سرمایه گذاران نباید در پیچ و خم دستگاه های اداری معطل شوند


وزیر دادگستری با بیان اینکه حمایت حقوقی و مالی از پشتیبانی های دولت به عرصه تولید است افزود: سرمایه گذاران و تولیدکنندگان نباید در پیچ و خم اداری معطل و درگیر مسائل اداری شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، امین حسین رحیمی پیش از ظهر جمعه در مراسم افتتاح طرح های گازرسانی واحدهای صنعتی استان قم در سخنانی با تبریک انتصاب استاندار جدید قم اظهار داشت: در هیئت دولت به اتفاق آرا آقای آقامیری به این مسئولیت انتخاب شد و بدون آنکه توضیحی دهد تمامی وزرا به ایشان رأی دادند.

وزیر دادگستری بیان داشت: مسئولین باید در عین رعایت استقلال قوا در بخش های مختلف با وحدت و همدلی کارها را به پیش ببرند و خوشبختانه این روحیه در بین مسئولان استان قم دیده می شود.

وی گفت: در استان قم تعامل خوبی بین مسئولین وجود دارد و استانداران اخیر قم نیز از نیروهای بومی این استان بودند که این امر در جهت حل مشکلات بسیار مؤثر است.

وزیر دادگستری با اشاره به اهمیت گازرسانی در توسعه استان بیان داشت: این پروژه در مدت دو سال آماده سازی شده و برای نهضت ملی مسکن نیز زیرساخت های گاز در حال انجام بوده که امید است بخش تولید با این زیرساخت ها وضعیت بهتری داشته باشد.

وی با بیان اینکه حمایت حقوقی و مالی از پشتیبانی های دولت به عرصه تولید است افزود: سرمایه گذاران و تولیدکنندگان نباید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمایه گذاران نباید در پیچ و خم دستگاه های اداری معطل شوند

سرمایه گذاران نباید در پیچ و خم دستگاه های اداری معطل شوند