مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 شهریور 1402 ساعت 19:152023-08-24سياسي

25 پروژه عمران روستایی در کنگان و عسلویه اجرا می شود


مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان های کنگان و عسلویه گفت: 25 پروژه در حوزه عمران روستایی کنگان و عسلویه اجرا می شود.

- مهدی احمدی منفرد در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در راستای توسعه زیرساخت های روستایی اقدامات خوبی صورت گرفته و طرح های مهمی را در سطح شهرستان در دست اجرا داریم.

وی افزود: در حوزه عمران روستایی از محل اعتبارات مسئولیت های اجتماعی نفت با پیگیری نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی 25 پروژه تعریف شده که با اعتبار 130 میلیارد ریال در حال برگزاری مناقصه است.

مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان های کنگان و عسلویه افزود: از محل اعتبارات تملک دارایی در این دو شهرستان 120 میلیارد ریال اعتبار در قالب 17 پروژه تعریف شده که سهم شهرستان عسلویه 9 پروژه با اعتبار 60 میلیارد و سهم شهرستان کنگان 8 پروژه با اعتبار 60 میلیارد ریال است.

وی با اشاره به تملک و واگذاری زمین تصریح کرد: در 2 سال اخیر 100 پلاک مسکونی در روستاهای شهرستان عسلویه به افراد فاقد مسکن واگذار شد.

احمدی مفرد خاطرنشان کرد: 230 هکتار اراضی ملی در محدوده طرح هادی روستا در حال انتقال از منابع طبیعی شهرستان به بنیاد مسکن جهت واگذاری به افراد فاقد مسکن است.

وی افزود: 400 پرونده در اجرای قانون ساماندهی مسکن برای صدور املاک مردم در شهر و روستا به ادارات ثبت اسناد و ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

25 پروژه عمران روستایی در کنگان و عسلویه اجرا می شود

25 پروژه عمران روستایی در کنگان و عسلویه اجرا می شود