مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 شهریور 1402 ساعت 14:512023-08-28اقتصادي

اعزام مستقیم زائران به نجف با 400 اتوبوس عراقی/ قیمت بلیت 1میلیون و 950هزار تومان


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، جواد هدایتی در خصوص استفاده از ظرفیت 400 دستگاه اتوبوس عراقی برای اعزام مستقیم زائران به نجف اشرف گفت: - مدیرکل دفتر ترانزیت و حمل ونقل بین المللی سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای گفت: با استفاده از ظرفیت 400 دستگاه اتوبوس عراقی امکان اعزام مستقیم زائران به نجف اشرف فراهم شد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، جواد هدایتی در خصوص استفاده از ظرفیت 400 دستگاه اتوبوس عراقی برای اعزام مستقیم زائران به نجف اشرف گفت: قبل از ایام اربعین به صورت هفتگی تردد اتوبوس های عراقی برای انتقال مستقیم زائران عراقی به مشهد و قم انجام می شد، اما در ایام اربعین برای زائرانی که قصد سفر یک سره به نجف اشرف را دارند، این ظرفیت افزایش پیدا کرد.

وی افزود: قیمت تعیین شده برای خرید بلیت از مبدأ تهران و قم یک میلیون و 950 هزار تومان است و مردم برای تهیه بلیت می توانند علاوه بر مراجعه حضوری به دفاتر فروش شرکت های حمل ونقل عمومی، به پایگاه های معتبر و مجاز فروش بلیت در کشور مراجعه کنند.

مدیرکل دفتر ترانزیت و حمل ونقل بین المللی سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای ادامه داد: اتوبوس های عراقی با ظرفیت حدود 50 نفر امکان جابه جایی زائران را دارند و مسافران بدون معطلی در مرز ها می توانند از این ظرفیت استفاده کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام مستقیم زائران به نجف با 400 اتوبوس عراقی/ قیمت بلیت 1میلیون و 950هزار تومان

اعزام مستقیم زائران به نجف با 400 اتوبوس عراقی/ قیمت بلیت 1میلیون و 950هزار تومان