مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 شهریور 1402 ساعت 11:152023-09-10سياسي

«خودکشی» قابل پیشگیری است


مدیرکل پیشگیری از آسیبهای اجتماعی سازمان بهزیستی کشور با اشاره به شعار روز جهانی پیشگیری از خودکشی مبنی بر ایجاد امید از طریق اقدام و عمل گفت: - یکی از بهترین رویکردها در حوزه پیشگیری از خودکشی، رویکرد اجتماع محور و جامعه نگر است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آرزو ذکایی فر در همایش روز جهانی پیشگیری از خودکشی با بیان اینکه وضعیت خودکشی در جهان و ایران آمارهایی را نشان می دهد وکه حاکیست در هر جایگاهی باید توجه ویژه به پیشگیری از خودکشی و مداخلات بهنگام آن داشته باشیم، افزود: شاید این روز بهانه ای باشد که همه صاحب نظران و فعالان اجتماعی گرد هم بیایند تا موضوعات مورد اهمیت در حوزه پیشگیری و مداخلات بهنگام را یادآوری کنند.

وی با اشاره به شعار روز جهانی پیشگیری از خودکشی مبنی بر ایجاد امید از طریق اقدام و عمل گفت: این شعار توجه همه ما را به اهمیت پیشگیری از خودکشی و برنامه هایی که در این حوزه می تواند اتفاق افتد جلب می کند.

مدیرکل پیشگیری از آسیبهای اجتماعی سازمان بهزیستی کشور با بیان اینکه خودکشی جزء موضوعات و مسائل اجتماعی است که با اقدامات به هنگام می تواند جزء مواردی باشد که به شدت قابل پیشگیری است، تصریح کرد: در برنامه ریزی ها چه در سطح استراتژیک و چه در سطح عملیاتی و میدانی، آنچه اهمیت دارد این است که به عوامل بروز خودکشی و سایر آس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«خودکشی» قابل پیشگیری است

«خودکشی» قابل پیشگیری است