مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 شهریور 1402 ساعت 05:202023-09-11اقتصادي

اجرای 20 طرح آبرسانی روستایی در ماهنشان


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان از اجرای 20 طرح آبرسانی روستایی و شهری در شهرستان ماهنشان طی سال جاری خبر داد و گفت: با تکمیل این طرح ها، - علیرضا جزء قاسمی، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان در گفت و گو با فارس اظهار داشت: 20 طرح آبرسانی روستایی و شهری در شهرستان ماهنشان طی سال جاری اجرا می شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان تصریح کرد: برای اجرای این طرح ها در مجموع اعتباری بالغ بر 200 میلیارد ریال هزینه شده است.

وی افزود: اجرای طرح آبرسانی به روستای رَز در بخش مرکزی ماهنشان شامل حفر و تجهیز یک حلقه چاه دستی با دبی 2 لیتر بر ثانیه و اعتباری بالغ بر 4 میلیارد ریال از جمله این طرح هاست.

جزء قاسمی گفت: آبرسانی به روستای لرده شور نیز با حفر و تجهیز یک حلقه چاه نیمه عمیق با دبی 2 لیتر بر ثانیه نیز از دیگر طرح هایی است که تنش آبی در این روستا را رفع می کند.

 مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان ادامه داد: احداث مخزن ذخیره آب با ظرفیت 500 متر مکعب در روستای پری و همچنین اجرای کامل عملیات اصلاح و بازسازی شبکه توزیع آب این روستا به طول بیش از 4 کیلومتر نیز از طرح های آبرسانی روستایی در شهرستان ماهنشان است که با مشارکت بسیج سازندگی استان انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 20 طرح آبرسانی روستایی در ماهنشان

اجرای 20 طرح آبرسانی روستایی در ماهنشان