مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 شهریور 1402 ساعت 17:352023-09-05سياسي

تشریح جزییات سبد فرهنگی جهاد دانشگاهی در 7 محور


معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی برنامه های سبد فرهنگی جهاد دانشگاهی را تشریح کرد و گفت: ما سبد فرهنگی جهاد را در 7 محور تدوین کردیم که جوانان بنا به ذائقه خودشان با ما همراه شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری فارس، جهاد دانشگاهی که از سوی مقام معظم رهبری با عنوان مولود انقلاب اسلامی نام برده شده است علاوه بر حوزه علمی و پژوهشی در حوزه فرهنگی نیز فعالیت می کند.

به گفته علیرضا کلانتر مهرجردی معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی، این نهاد یک سبد فرهنگی دارد که با 7 محور در حوزه فرهنگی دانشجویی فعال است.

درباره این سبد فرهنگی و دیگر برنامه های حوزه فرهنگ جهاد دانشگاهی با کلانتر مهرجردی گفت وگو کردیم.

گفت وگوی خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس با علیرضا کلانتر مهرجردی معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی را در زیر می خوانید: * نگاهی تاریخی به اساسنامه جهاد دانشگاهی در حوزه فرهنگی فارس: جهاد دانشگاهی از ابتدا در حوزه فرهنگ دانشگاه ها فعالیت داشته است، شنیده ایم که به تازگی در این حوزه برنامه های بیشتری تدوین شده است، درباره این برنامه ها توضیح بفرمایید.

کلانتر مهرجردی: جهاد دانشگاهی یک نهاد علمی فرهنگی متاثر از انقلاب اسلامی است و مقام معظم رهبری از این نهاد به عنوان مولود انقلاب نام برده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشریح جزییات سبد فرهنگی جهاد دانشگاهی در 7 محور

تشریح جزییات سبد فرهنگی جهاد دانشگاهی در 7 محور