مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 شهریور 1402 ساعت 11:452023-09-18دانش

امروز؛ آخرین مهلت مشاهده معدل توسط داوطلبان پذیرش بدون آزمون


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، داوطلبان همه گروه های آزمایشی که برای رشته های پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی متقاضی شده اند می توانند اطلاعات مربوط به معدل کتبی مؤثر برای دیپلمه های شاخه نظری یا معدل کل مؤثر مربوط به شاخه های فنی و حرفه ای و کاردانش .

- داوطلبان رشته های پذیرش با سوابق (بدون آزمون) سال 1402 دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی تا امروز 27 شهریورماه 1402 فرصت دارند معدل کل و معدل کتبی مؤثر خود را مشاهده کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، داوطلبان همه گروه های آزمایشی که برای رشته های پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی متقاضی شده اند می توانند اطلاعات مربوط به معدل کتبی مؤثر برای دیپلمه های شاخه نظری یا معدل کل مؤثر مربوط به شاخه های فنی و حرفه ای و کاردانش دریافتی از وزارت آموزش و پرورش را تا امروز دوشنبه 27 شهریور ماه در درگاه my.

sanjesh.

org مشاهده و تأیید و یا عدم تأیید را اعلام کنند.

داوطلبان در صورتی که مغایرتی در اطلاعات معدل خود مشاهده کردند لازم است نسبت به انتخاب گزینه مورد تأیید نیست و سازمان سنجش مجدداً از آموزش و پرورش استعلام کند اقدام کنند.

موارد عدم تأیید توسط داوطلبان، برای بررسی مجدد به وزارت آموزش و پرورش ارسال خواهد شد که پس از دریافت معدل اصلاحی این دسته از داوطلبان از وزارت آموزش و پرورش، نسبت ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امروز؛ آخرین مهلت مشاهده معدل توسط داوطلبان پذیرش بدون آزمون

امروز؛ آخرین مهلت مشاهده معدل توسط داوطلبان پذیرش بدون آزمون