مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 شهریور 1402 ساعت 15:402023-09-14سياسي

نتیجه صحت سنجی مدارک متقاضیان داوطلبی انتخابات 27 شهریور اعلام می شود


رییس ستاد انتخابات استان مرکزی گفت: نتیجه صحت سنجی مدارک متقاضیان داوطلبی انتخابات 27 شهریور اعلام می شود - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، به نقل از روابط عمومی استانداری مرکزی بهنام نظری گفت: از 27 شهریورماه برای تمامی متقاضیان داوطلبی نمایندگی مجلس پیامکی ارسال خواهد شد که افراد می تواند نتیجه صحت سنجی نهایی مدارک بارگذاری شده را در پنجره واحد وزارت کشور مشاهده و پیگیری کند.

وی تصریح کرد: نتایج صحت سنجی هر دستگاه در مورد هر فرد به صورت یک آیکون نمایش داده می شود که قرمز بودن آن نشان دهنده نقض مدارک است و شرح آن نیز برای فرد متقاضی، شرح داده شده است.

رییس ستاد انتخابات استان مرکزی با بیان اینکه داوطلبانی که نتیجه صحت سنجی مدارک را به رنگ سبز مشاهده می کنید نیز می توانند با کد رهگیری اعلام شده برای ثبت نام نهایی در انتخابات اقدام کنند، گفت: براساس قانون ثبت نام نهایی داوطلبین از 27 مهرماه و همچون مرحله پیش ثبت نام به صورت الکترونیکی آغاز خواهد شد.

به گفته وی رد صحت سنجی مدارک در این مرحله به معنی عدم احراز صلاحیت نیست و طبق قانون افراد تا 26 مهرماه فرصت ثبت اعتراض خواهند داشت و می توانند در صورت رفع اشکال و نواقص با اخذ تأییدیه 6 دستگاه مربوطه، کد رهگیری برای ثبت نام نهایی دریافت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نتیجه صحت سنجی مدارک متقاضیان داوطلبی انتخابات 27 شهریور اعلام می شود

نتیجه صحت سنجی مدارک متقاضیان داوطلبی انتخابات 27 شهریور اعلام می شود