مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 شهریور 1402 ساعت 12:402023-09-09سياسي

روند صعودی مشارکت خیّرین در دوسال ابتدایی دولت سیزدهم


مدیرکل سازمان های مردم نهاد و خیّرین سلامت وزارت بهداشت، از رشد دو برابری مشارکت خیّرین در دو سال ابتدایی دولت سیزدهم، خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهندس محمد جواد حیدری پور - مدیرکل سازمان های مردم نهاد و خیّرین سلامت، در حاشیه سفر به جیرفت و جنوب کرمان، گفت: سمن ها و خیّرین، نماد مشارکت اجتماعی حوزه سلامت هستند و این مساله فراتر از آورده و بحث مادی است؛ یکی از رسالت های ما در این حوزه، تقویت اعتماد اجتماعی و توسعه آن در نظام سلامت است.

مدیرکل سازمان های مردم نهاد و خیّرین سلامت با اشاره به رشد دو برابری مشارکت خیّرین سلامت در سال های 1400 و 1401 نسبت به 2 سال قبل، افزود: روند صعودی مشارکت خیران و افزایش مشارکت ایشان طی دو سال ابتدایی دولت سیزدهم به این معنا است که اعتماد اجتماعی به حوزه کارهای خیر بیشتر شده است.

حیدری پور تصریح کرد: در حوزه سازمان های مردم نهاد و خیّرین سلامت وزارت بهداشت سه شاخص به عنوان محورهای اصلی مبنای کار است که شامل عدالت و شفافیت، اولویت بهداشت و پیشگیری و تمرکز بر مناطق کم برخوردار است.

مدیرکل سازمان های مردم نهاد و خیّرین سلامت با بیان اینکه در حوزه خیّرین سلامت تلاش جدی داریم که مناطق کم برخوردار پوشش ویژه داشته باشند، تصریح کرد: سمن های فعال در حوزه سلامت بهترین تسهیل گران نظام سلامت در اجتماعی کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روند صعودی مشارکت خیّرین در دوسال ابتدایی دولت سیزدهم

روند صعودی مشارکت خیّرین در دوسال ابتدایی دولت سیزدهم