مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 شهریور 1402 ساعت 22:202023-08-25سياسي

اهتمام ویژه دولت در راستای محرومیت زدایی در تالش


سرپرست فرمانداری تالش با بیان این که هفته دولت امسال 231 طرح با اعتبار بیش از 378 میلیارد تومان در شهرستان تالش افتتاح می شود، گفت: دولت مردمی با افتتاح طرح های محرومیت زدایی عمدتا در بخش های کرگانرود و حویق بر محرومیت زدایی اهتمام ویژه دارد.

- ایسنا/گیلان سرپرست فرمانداری تالش با بیان این که هفته دولت امسال 231 طرح با اعتبار بیش از 378 میلیارد تومان در شهرستان تالش افتتاح می شود، گفت: دولت مردمی با افتتاح طرح های محرومیت زدایی عمدتا در بخش های کرگانرود و حویق بر محرومیت زدایی اهتمام ویژه دارد.

فرامرز مرجانی در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه تالش، ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی به ویژه شهیدان رجایی و باهنر و تبریک هفته دولت، با اشاره به شعار عملکرد دولت سید ابراهیم رییسی رییس جمهور منتخب مردم، اظهار کرد: دولت آیت الله رییسی با اقدامات موثر و صادقانه خود در راستای توسعه کشور توانست از شعارها عبور کرده و با عملکرد خوب دولت به قله های موفقیت نزدیک شود.

حضور در دو اتحاد بزرگ اقتصادی پیمان شانگهای و بریکس که بیشتر از 70 درصد اقتصاد دنیا را شامل می شوند، عملکرد برجسته دولت در سیاست خارجی محسوب می شود.

وی گفت: اکنون در بهترین شرایط امنیتی مرزهای کشورمان قرار داریم، دولت در بخش داخلی با همراهی قوای مقننه و قضاییه م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهتمام ویژه دولت در راستای محرومیت زدایی در تالش

اهتمام ویژه دولت در راستای محرومیت زدایی در تالش