مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 شهریور 1402 ساعت 10:152023-09-05اقتصادي

پیشرفت 90درصدی طرح انتقال پساب از تصفیه خانه تا شهرک صنعتی بزرگ شیراز


مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی فارس از پیشرفت 90درصدی طرح انتقال پساب از تصفیه خانه شهر شیراز تا شهرک صنعتی بزرگ شیراز خبر داد و گفت:بر اساس برنامه ریزی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، سید مصطفی هاشمی از پیشرفت 90درصدی طرح انتقال پساب از تصفیه خانه شهر شیراز تا شهرک صنعتی بزرگ شیراز خبر داد و گفت: بر اساس برنامه ریزی، این طرح تا مهر ماه امسال به بهره برداری می رسد.

وی افزود: عملیات اجرایی و ایستگاه پمپاژ و خط انتقال لوله پلی اتیلن به طول یک کیلومتر با قطرهای 315و 250میلیمتر از تصفیه خانه شیراز در مرحله پایانی قرار دارد.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی فارس افزود:خط انتقال پساب به شبکه توزیع رینگ شهرک صنعتی شیراز که ویژه توزیع پساب اجرا شده متصل می شود.

هاشمی با بیان اینکه در مرحله نخست، موافقت خرید 1.

5لیتر بر ثانیه پساب استاندارد با کیفیت مطلوب،با آبفای شیراز منعقد شده است گفت:در مجموع این خط ظرفیت انتقال 100 لیتر برثانیه پساب را دارد که متناسب با تقاضای واحدهای صنعتی ،ظرفیت خرید پساب افزایش می یابد.

وی افزود:در مرحله نخست پساب موجود، به مصرف فضای سبز خواهد رسید تا میزان آب شربی که هم اکنون در فضای سبز استفاده می شود ذخیره و در مصارف شرب و واحدهای صنعتی استفاده شود که این موضوع می تواند بخشی از کسری آب شرب شهرک صنعتی  را تامین ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشرفت 90درصدی طرح انتقال پساب از تصفیه خانه تا شهرک صنعتی بزرگ شیراز

پیشرفت 90درصدی طرح انتقال پساب از تصفیه خانه تا شهرک صنعتی بزرگ شیراز