مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 شهریور 1402 ساعت 11:252023-08-26اجتماعي

فعالیت 76 مرکز و 36 پایگاه امداد و نجات هلال احمر آذربایجان غربی در ایام اربعین


معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی گفت: 76 مرکز عملیاتی و پاسخگویی و 36 پایگاه امداد و نجات این جمعیت در ایام اربعین سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) فعال است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، یحیی خلیلی معاون امدادونجات جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی اظهار داشت: در طرح ملی امداد و نجات این جمعیت با موضوع امداد و نجات سوانح احتمالی در مسیر اربعین حسینی (ع)، 300 نیروی عملیاتی در 56 مرکز عملیاتی، 20 مرکز پاسخگویی و 36 پایگاه امداد و نجات در استان به زائران خدمات ارائه می دهند.

وی اضافه کرد: این طرح به مدت 23 روز و تا 18 شهریور سال جاری ادامه دارد و امدادگران هلال احمر در همه نقاط تردد زائران اربعین از زمان ورود به آذربایجان غربی تا مرز تمرچین پیرانشهر حضور دارند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی با اشاره به تجهیزات هلال احمر در این عملیات اظهار کرد: داوطلبان و نیروهای متخصص هلال احمر به همراه 85 ناوگان خودرویی شامل آمبولانس، خودروی نجات و سایر خودروهای امداد رسان در این پایگاه ها مستقر و به همراه تیم امدادگران بانوان و تیم های واکنش سریع با تمامی تجهیزات و لایه های ارتباطی لازم آماده ارائه خدمات هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 76 مرکز و 36 پایگاه امداد و نجات هلال احمر آذربایجان غربی در ایام اربعین

فعالیت 76 مرکز و 36 پایگاه امداد و نجات هلال احمر آذربایجان غربی در ایام اربعین