مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 شهریور 1402 ساعت 19:552023-08-27اجتماعي

استاندار ایلام: یک هزار ون برای انتقال زوار وارد مهران می شوند


یک هزار ون و 200 اتوبوس درون شهری برای انتقال زوار وارد مهران می شوند.

- حسن بهرام نیا استاندار ایلام روز یکشنبه 5 شهریورماه در قرارگاه اربعین جهت هماهنگی بازگشت زائران عتبات عالیات، با اشاره به تلاش های انجام شده برای تحول در زیرساخت های اربعین استان، گفت: پایانه برکت و پارکینگ اربعین و در مجموع زیرساخت های پایانه مرزی مهران در مقایسه با سال گذشته تفاوت محسوسی دارد که این اقدامات و تلاش ها برای تکمیل شدن این زیرساخت ها تسهیل در تردد زوار را به دنبال داشته است.

وی افزود: پایانه برکت که 46 هکتار است 36 هکتار آن آسفالت شده است و علاوه بر نصب سایبان، ایجاد سرویس بهداشتی و نماز خانه، مکان استراحت رانندگان نیز ساخته شده است.

رییس ستاد اربعین استان ایلام بیان داشت: سال گذشته مدت زمان ماندگاری زوار برای سوار شدن به اتوبوس ها به کمتر از 2 ساعت رسیده و امسال نیز برنامه ریزی لازم برای اینکه زوار بدون معطلی راهی مبدا شوند انجام شده است.

استاندار ایلام از ورود یک هزار ون و 200 اتوبوس درون شهری دیگر برای انتقال زوار در مهران خبر داد و گفت: تلاش داریم امسال همچون سال گذشته زوار هیچ معطلی نداشته باشند.

وی با اشاره به اقدامات لازم برای خدمات دهی در پایانه برکت در زمان پیک تردد بازگشت زوار، افزود: تیم های انتظامی، اورژانس، هلال احمر و ستاد گمش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار ایلام: یک هزار ون برای انتقال زوار وارد مهران می شوند

استاندار ایلام: یک هزار ون برای انتقال زوار وارد مهران می شوند