مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 شهریور 1402 ساعت 11:252023-09-10سياسي

ارائه 112 هزار خدمت درمانی هلال احمر خراسان جنوبی در پیاده روی اربعین


مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: با تلاش کادر درمانی مستقر در کاظمین و سامرا، بیش از 112 هزار نفر از خدمات مختلف ارائه شده بهره مند شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، محمد علی کاوسی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به خدمات هلال احمر در ایام اربعین بیان کرد: امسال جمعیت هلال احمر کشور با بیش از 80 پایگاه و درمانگاه و مرکز درمانی در ورودی مرزها و داخل عراق به زائران مراسم جهانی اربعین امدادرسانی و خدمات رسانی کرد.

وی با بیان این که در راستای ارائه خدمات مختلف بهداشتی، درمانی و امدادی 162 پزشک، پرستار و امدادگر از خراسان جنوبی در قالب تیم های هلال احمر به عراق اعزام شدند افزود: طی فعالیت دو درمانگاه در کاظمین و حضور دو پزشک و پرستار در سامرا، بیش از 112 هزار نفر از خدمات ارائه شده بهره مند شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی با اشاره به ابراز رضایت رییس جمعیت هلال احمر، استاندار خراسان جنوبی و دیگر مسوولان و زائران از خدمات هلال احمر در عراق بیان کرد: امید است بتوانیم با بهره گیری از تجارب امسال، طی سال های آینده گام های بزرگ تری برای خدمت به زائران حسینی برداریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه 112 هزار خدمت درمانی هلال احمر خراسان جنوبی در پیاده روی اربعین

ارائه 112 هزار خدمت درمانی هلال احمر خراسان جنوبی در پیاده روی اربعین