مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 شهریور 1402 ساعت 21:002023-08-26اجتماعي

ارزیابی شایستگی حرکتی نوآموزان بدو ورود به دبستان، در سال تحصیلی جدید


مدیرکل دفتر تربیت بدنی و فعالیت های ورزشی آموزش و پرورش از ارزیابی شایستگی حرکتی نوآموزان بدو ورود به دبستان در مراکز جامع سنجش، در سال تحصیلی جدید خبر داد.

- مدیرکل دفتر تربیت بدنی و فعالیت های ورزشی آموزش و پرورش از ارزیابی شایستگی حرکتی نوآموزان بدو ورود به دبستان در مراکز جامع سنجش، در سال تحصیلی جدید خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد جعفری با اشاره به برگزاری دوره 3 روزه روسای ادارات تربیت بدنی و فعالیت های ورزشی سراسر کشور اظهار کرد: دوره آموزشی روسای ادارات تربیت بدنی و فعالیت های ورزشی سراسر کشور با رویکرد تبیین برنامه های سال تحصیلی پیشرو در زمینه اجرا و ارزشیابی درس تربیت بدنی، توسعه فعالیت های مکمل و فوق برنامه ورزشی در مدارس، توانمندسازی منابع انسانی همچنین طراحی، ایجاد و بهسازی فضاهای ورزشی درون مدرسه ای با تشکیل جلسات مختلف و کمیسیون های تخصصی برگزار شد.

وی افزود: با برگزاری این دوره تلاش داشتیم تا با برنامه ریزی ها، بتوانیم یک سال تحصیلی بانشاط را برای دانش آموزان رقم بزنیم که در این دوره به جمع بندی و تصمیم گیری هایی نیز دست یافتیم.

جعفری بیان کرد: یکی از مهم ترین موضوعات مطرح شده که با همکاری سازمان آموزش و پرورش استثنایی اجرایی خواهد شد، ارزیابی شایستگی های حرکتی نوآموزان بدو ورود به دبستان در زمینه م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارزیابی شایستگی حرکتی نوآموزان بدو ورود به دبستان، در سال تحصیلی جدید

ارزیابی شایستگی حرکتی نوآموزان بدو ورود به دبستان، در سال تحصیلی جدید