مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 شهریور 1402 ساعت 16:502023-08-29سياسي

سازمان انرژی هسته ای در تولید رادیو داروها جزو باشگاه اولین ها است


معاون رییس جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی گفت: در حال حاضر سازمان انرژی هسته ای در تولید رادیو داروهای جزو اولین هاست - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، محمد اسلامی، رییس انرژی اتمی ایران امروز در آیین بهره برداری از مخزن 100 هزار مترمکعبی تبریز که با حضور مسوولان استانی و کشوری برگزار شد، اظهار کرد: دشمن مخالف آرامش و آسایش ملت است و از این آرامش ملت می رنجند و از پیشرفت ها ناراحت هستند از این رو باید قوی تر، سریع تر و منسجم تر کار کرد.

وی با بیان که در این محل افتتاح که از شدت باد نمی توان ایستاد، باید شکرگذار تعمات الهی بود، گفت: پانل خورشیدی و ایجاد توربین در این منطقه بادخیز به راحتی میتواتد مورد استفاده قرار گیرد.

معاون رییس جمهور خاطرنشان کرد : تغییرات اقلیمی در کشور رخ داده است و طبق منویات رهبری باید تغییر رویه مصرف و تولید مورد توجه قرار گیرد.

وی با اشاره بر اینکه کشور در یک نقطه پر قدرت و پرظرفیت اقتدار آفرین قرار دارد، گفت: درست سات که وضعیت معیشتی اتفاق افتاده و پول ملی ما با یکسری مشکلات برخوردار شده است امید است تدابیر کارسازی اتفاق بیافتد و روند آسیب پذیری پول ملی رفع شود.

رییس انرژی اتمی ایران بیان داشت: با یک روایت گری ظالمانه ای در کشور مواجه هستیم که سعی بر این دارد که این همه کارهای خوب را نادیده بگیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازمان انرژی هسته ای در تولید رادیو داروها جزو باشگاه اولین ها است

سازمان انرژی هسته ای در تولید رادیو داروها جزو باشگاه اولین ها است