مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 شهریور 1402 ساعت 15:302023-09-12بين الملل

چرا ترامپ و بایدن گزینه های نامحبوب آمریکایی ها در انتخابات هستند؟


اگرچه مسائلی همچون هزینه های بیهوده آتش افروزی دولت بایدن در اوکراین و تایوان، تورم، کاهش ارزش دلار، کسری بودجه و انزوای بین المللی را می توان از مؤلفه های کاهش محبوبیت دولت بایدن به شمار آورد اما «کهولت سن» پاشنه آشیل بایدن 80 ساله و همچنین ترامپ 77 ساله است.

- فارس پلاس؛ دیگر رسانه ها - حدود یک سال تا انتخابات ریاست جمهوری 2024 آمریکا زمان باقی است و هر چه به این تاریخ نزدیک تر می شویم، نظرسنجی ها محبوبیت کمتری را در قبال جو بایدن رییس جمهور سالخورده و دموکرات آمریکا به تصویر می کشند.

نظرسنجی تازه سی ان ان نشان می دهد که جو بایدن برای انتخابات بعدی با موانع فراوانی مواجه است، از میزان پایین رضایت مردمی از عملکردش، نگرانی گسترده از کهولت سن و کاهش اعتماد رأی دهندگان دموکرات.

بر اساس نتایج این نظرسنجی، میزان رضایت از عملکرد بایدن در حرفه اش تنها 39 درصد است و 58 درصد از رأی دهندگان در این نظرسنجی باور دارند که سیاست های بایدن وضعیت اقتصادی آمریکا را بدتر کرده است؛ آماری که نسبت به پاییز سال گذشته هشت درصد کاهش یافته است.

70 درصد آمریکایی ها باور دارند که اوضاع این کشور خراب است؛ روندی منفی که تقریبا در تمامی طول مدت ریاست جمهوری بایدن حفظ شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا ترامپ و بایدن گزینه های نامحبوب آمریکایی ها در انتخابات هستند؟

چرا ترامپ و بایدن گزینه های نامحبوب آمریکایی ها در انتخابات هستند؟