مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 شهریور 1402 ساعت 17:212023-09-14اقتصادي

برپایی نمایشگاه پاییزه عرضه مستقیم کالا در سنندج


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، طه سمیعی، معاون امور بازرگانی توسعه و تجارت اداره کل صنعت، معدن و تجارت کردستان در حاشیه برپایی نمایشگاه پاییزه عرضه مستقیم کالا در سنندج در گفت وگو با خبرنگاران اظهار داشت: این نمایشگاه لغایت 31 شهریور به مناسبت بازگشایی مدارس در سطح استان کردستان دایر است.

معاون امور بازرگانی توسعه و تجارت اداره کل صنعت، معدن و تجارت کردستان افزود: تعداد غرفه های دایر شده در نمایشگاه 84 غرفه و تعداد شرکت های مشارکت کننده از استان کردستان 69 غرفه است.

سمیعی بیان کرد: تعداد شرکت های مشارکت کننده خارج از کردستان نیز 15 غرفه از 7 استان تهران، اصفهان، ایلام، همدان، کرمانشاه، آذربایجان غربی و زنجان است.

وی یادآور شد: 18 غرفه نوشت افزار، 8 غرفه پوشاک، 9 غرفه کیف و کفش، 16 غرفه مواد شوینده، 15 غرفه شیرینی و شکلات و خشکبار، 5 غرفه مرغ، گوشت و ماهی و 13 غرفه متفرقه هم در این نمایشگاه حضور دارند.

معاون امور بازرگانی توسعه و تجارت اداره کل صنعت، معدن و تجارت کردستان با اشاره به این مطلب که در صورت نیاز مدت زمان برپایی نمایشگاه تمدید می شود، ادامه داد: در این مدت زمان در شهرستان ها نیز نمایشگاه پاییزه برگزار می شود و حداقل تخفیف 10درصدی در نظر گرفته شده تا زمینه رفاه شهروندان فراهم شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برپایی نمایشگاه پاییزه عرضه مستقیم کالا در سنندج

برپایی نمایشگاه پاییزه عرضه مستقیم کالا در سنندج