مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 شهریور 1402 ساعت 11:292023-08-30بين الملل

افشای نقش استراتژیست های دموکرات در فساد پسر بایدن


یک روزنامه انگلیسی از نقش استراتژیست های دموکرات آمریکا در تلاشهای هانتر بایدن در پرونده برکناری یک دادستان اوکراینی که قصد تحقیقات از شرکت انرژی اوکراینی تحت مدیریت این پسر رییس جمهور آمریکا را داشت، - خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه انگلیسی دیلی میل فاش کرد، استراتژیست های وابسته به حزب دموکرات به هانتر بایدن، پسر جو بایدن، رییس جمهور آمریکا در پایان دادن به تحقیقات ویکتور شوکین، دادستان کل اسبق اوکراینی درباره فساد در شرکت انرژی اوکراینی بوریسما ، شرکتی که پسر بایدن از اعضای هیات مدیره آن بود، کمک کرده اند.

دیلی میل با استناد به چند پست الکترونیکی کشف شده از لپ تاپ جنجالی که هانتر بایدن سابق بر این در یک تعمیرگاه کامپیوتر جا گذاشته بود فاش کرد، پسر جو بایدن با وادیم پوژارسکی و میکولا زلوچفسکی، دو مدیر اجرایی دیگر شرکت بوریسما برای برنامه ریزی راه هایی برای لغو کردن تحقیقات شوکین در سال 2016 تعامل داشت.

پسر بایدن در ادامه واسطه ارتباط شرکتی وابسته به چند مقام سابق حزب دموکرات آمریکا تحت عنوان بلو استار استراتژیز با شرکت بوریسما شد.

بر اساس گزارش افشاگرانه دیلی میل، پوژارسکی در یک پست الکترونیکی در توضیح نقش شرکت بلو استار استراتژیز گفت: مایلم که فهرستی از اقدامات ملموس شامل نشستها و پیامهای علنی و خصوصی مقا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افشای نقش استراتژیست های دموکرات در فساد پسر بایدن

افشای نقش استراتژیست های دموکرات در فساد پسر بایدن