مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 شهریور 1402 ساعت 14:102023-09-20بين الملل

تبانی قطر با اشغالگران؛ پول غزه در ازای آرامش


تحرکات فعلی میانجی ها با مقاومت فلسطین در نوار غزه در واقع یک باج گیری با هدف منصرف کردن گروه های فلسطینی از تشدید تنش در روزهای اعیاد یهودی است و این امر در بحران مالی این روزهای کابینه نوار غزه و نیز تشدید درگیری ها در مرزها نمایان شد.

- تحرکات فعلی میانجی ها با مقاومت فلسطین در نوار غزه در واقع یک باج گیری با هدف منصرف کردن گروه های فلسطینی از تشدید تنش در روزهای اعیاد یهودی است و این امر در بحران مالی این روزهای کابینه نوار غزه و نیز تشدید درگیری ها در مرزها نمایان شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه الاخبار چاپ لبنان از طریق برخی منابع در جنبش حماس مطلع شد که قطر در این زمینه نقش منفی ایفا کرده و دوحه برای تضمین برقراری آرامش با رژیم اشغالگر، با رویکرد رژیم صهیونیستی برای باج گیری از مقاومت همراه شد و تصمیم گرفت کمک های اختصاص یافته به کارمندان دولتی در آنجا تا پایان اعیاد یهودی به تعویق بیندازد، دوحه مخالفت رژیم صهیونیستی با انتقال کمک 10 میلیون دلاری را که طی چند ماه گذشته به سه میلیون دلار کاهش یافت، بهانه چنین تصمیمی قرار داد.

در همین رابطه جنبش حماس نارضایتی خود را از کارشکنی محمد العمادی، نماینده قطر که پیام های تهدیدآمیز اسراییل را به مقاومت انتقال می داد، ابراز داشت و رهبران حماس از العمادی به دلیل عدم پایبندی به ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبانی قطر با اشغالگران؛ پول غزه در ازای آرامش

تبانی قطر با اشغالگران؛ پول غزه در ازای آرامش