مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 شهریور 1402 ساعت 15:102023-09-13سياسي

خلاصه مهم ترین اخبار مجلس در 22 شهریور؛ «ذرت های آلوده، سواحل مکران و بیمه کارگران»


«اصلاح مجدد طرح بیمه اجتماعی کارگران ساختمانی»، «ذرت های آلوده در همدان»، «اصلاح لایحه شورای حل اختلاف» و «موافقت با یک فوریت لایحه مربوط به سواحل مکران».

- خلاصه مهم ترین اخبار مجلس در 22 شهریور؛ ذرت های آلوده، سواحل مکران و بیمه کارگران اصلاح مجدد طرح بیمه اجتماعی کارگران ساختمانی ، ذرت های آلوده در همدان ، اصلاح لایحه شورای حل اختلاف و موافقت با یک فوریت لایحه مربوط به سواحل مکران .

از مهم ترین خبرهای جلسه علنی امروز (چهارشنبه) بیست و دوم شهریور 1402 مجلس شورای اسلامی بود که می توانید مشروح آن را در لینک های زیر بخوانید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جلسه علنی مجلس به ریاست محمد باقر قالیباف برگزار شد و رسیدگی به گزارش سایت قطره و به نقل ازکمیسیون اجتماعی در مورد طرح دوفوریتی اصلاح ماده (5) قانون بیمه اجتماعی کارگران ساختمانی، بررسی لایحه اساسنامه سازمان توسعه سواحل مکران و.

در دستورکار نمایندگان قرار گرفت.

ناطقین مجلس توسلی: توصیه میرمحمدی به دولت *** در جلسه علنی امروز، نمایندگان با توجه به ایراد شورای نگهبان به مصوبه قبلی مجلس درباره طرح بیمه اجتماعی کارگران ساختمانی ، مجددا این طرح را اصلاح کردند.

بدین ترتیب که نمایندگان با اصلاحات کمیسیون اجتماعی درمورد این طرح مخالفت کرده و در نهایت پیشنهاد محمد حسین فرهنگی نماینده تبریز را به تصویب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خلاصه مهم ترین اخبار مجلس در 22 شهریور؛ «ذرت های آلوده، سواحل مکران و بیمه کارگران»

خلاصه مهم ترین اخبار مجلس در 22 شهریور؛ «ذرت های آلوده، سواحل مکران و بیمه کارگران»