مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 شهریور 1402 ساعت 15:302023-09-10ورزشي

30 گیلانی در بازی های آسیایی هانگژوی چین


به گفته مدیرکل ورزش و جوانان گیلان 30 ورزشکار و مربی گیلانی در مسابقات آسیایی هانگژوی چین  حضور می یابند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، جهانبخش آرمان مدیرکل ورزش و جوانان گیلان امروز در جمع ورزشکاران گیلانی با اشاره به افزایش 25 درصدی حضور گیلانیان در بازی های آسیایی نسبت به بازیهای آسیایی جاکارتای اندونزی اظهار کرد: 26 ورزشکار، یک مربی و 2 داور و یک مسؤول ورزشی از گیلان در بازی های آسیایی هانگژوی چین حضور خواهند داشت.

وی با اشاره به حضور چشمگیر گیلانی ها از لحاظ کمی و کیفی در آوردگاه مهم بین المللی افزود: قایقرانی با هفت نماینده، والیبال با سه نماینده، تیراندازی با سه نماینده، تکواندو با سه نماینده، فوتبال با 2 نماینده، والیبال نشسته با 2 نماینده، کاراته با 2 نماینده، شمشیربازی، کبدی، بوکس، کاراته، وزنه برداری، فوتبال پنج نفره و کشتی با یک نماینده در رقابت های بازی های آسیایی حضور دارند.

به گفته مدیرکل ورزش و جوانان گیلان از 30 نفر اعزامی ورزش گیلان به این بازی ها هشت نفر را ورزشکاران پارا یا توانخواه و 11 نفر را بانوان تشکیل می دهند.

مراسم بدرقه کاروان ورزش گیلان برای حضور در بازی های آسیایی و پاراآسیایی هانگژوی چین فردا دوشنبه 20 شهریور با حضور مسؤولان گیلان و مسؤولین ارشد وزارت و کمیته ملی المپیک در هتل المپیک تهر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

30 گیلانی در بازی های آسیایی هانگژوی چین

30 گیلانی در بازی های آسیایی هانگژوی چین