مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 شهریور 1402 ساعت 17:052023-09-10سياسي

حمایت 37 هزار حامی از 6 هزار یتیم و فرزند محسنین در قم


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان قم گفت: حدود 40 هزار نفر زیر پوشش حمایتی کمیته امداد استان قم هستند و بیش از 6 هزار نفر از ایتام و محسنین نیز به واسطه کمیته امداد حمایت می شوند که این افراد 37 هزار حامی دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، حجت الاسلام محمدطاها مهری در دیدار با آیت الله سید محمد سعیدی تولیت آستان مقدس و امام جمعه قم که در سالن محراب حرم مطهر بانوی کرامت انجام شد، به ارائه گزارشی از فعالیت های کمیته امداد امام خمینی(ره) استان قم پرداخت و گفت: تلاش ما این است که با هدایت خانواده ها به سمت اشتغال جمعیت مددجویان را کاهش دهیم.

وی با اشاره به اینکه کمیته امداد قم 21 هزار خانواده مددجو دارد، گفت: حدود 40 هزار نفر زیر پوشش حمایتی کمیته امداد استان قم هستند و بیش از 6 هزار نفر از ایتام و محسنین نیز به واسطه کمیته امداد حمایت می شوند که این افراد 37 هزار حامی دارند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان قم گفت: کمیته امداد قم 120 خدمت به خانواده های نیازمند با توجه به نیازهایی که دارند ارائه می کند که این نیازها توسط 60 مددکار که به صورت مداوم با مددجویان در ارتباط هستند شناسایی و برای رفع نیازها اقدام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت 37 هزار حامی از 6 هزار یتیم و فرزند محسنین در قم

حمایت 37 هزار حامی از 6 هزار یتیم و فرزند محسنین در قم