مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 شهریور 1402 ساعت 12:402023-09-10پزشكي

خطر بیماری قلبی در کمین این زنان است؟


نتایج تحقیقات کنونی بر عوامل اولیه زندگی که ممکن است خطر ابتلا به بیماری های قلبی عروقی در زنان را افزایش دهند، تاکید می کند.

- ایسنا/خراسان رضوی نتایج تحقیقات کنونی بر عوامل اولیه زندگی که ممکن است خطر ابتلا به بیماری های قلبی عروقی در زنان را افزایش دهند، تاکید می کند.

به نقل از مدیکال نت، نتایج تحقیقات پیشرفته بر عوامل احتمالی اولیه زندگی ازجمله فقر، سوءاستفاده جسمانی یا روانی که ممکن است بر میزان از دست دادن تخمک تأثیر بگذارد و خطر ابتلا به بیماری های قلبی عروقی را در زنان یائسه افزایش دهد، تاکید کرد.

به طور معمول، بیماری های قلبی عروقی در زنان با از دست دادن عملکرد تخمدان با انتقال به سال های غیر باروری همراه است.

بیماری های قلبی عروقی به ویژه با از دست دادن سریع ذخیره تخمدان و یائسگی زودرس یا در زنانی که هر دو تخمدان را با جراحی برای کاهش سایر خطرات پزشکی مانند سرطان تخمدان برداشته اند، مرتبط است.

بیماری های قلبی عروقی، بزرگترین قاتل زنان در سراسر جهان، بیشتر از طریق سکته های مغزی و حملات قلبی قربانی می گیرد همچنین یکی از علل اصلی مرگ ومیر در مردان است.

بر اساس شنیده ها در کنفرانس بزرگ پزشکی در استرالیای جنوبی، خطر ابتلا به بیماری های قلبی عروقی در زنان با سن کمتر در حال افزایش است، در حالی که در مردان کاهش می یاب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خطر بیماری قلبی در کمین این زنان است؟

خطر بیماری قلبی در کمین این زنان است؟