مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 شهریور 1402 ساعت 10:502023-08-27اجتماعي

استاندار تهران: 760 موکب به زائران اربعین خدمات رسانی می کنند


بیش از 760 موکب توسط ستاد اربعین استان تهران در مسیر نجف به کربلا مستقر شده و به زائران پیاده روی اربعین خدمات رسانی می کنند.

- علیرضا فخاری استاندار تهران در گفت وگو با خبرنگار فارس در تهران با اشاره به اقدامات ستاد اربعین استان تهران در عراق، اظهار کرد: استان تهران برای تامین نیازمندی های زائران در این سفر روحانی از 27 مرداد تا 17 شهریور خدمات رسانی می کند و برای این منظور ستاد پشتیبانی در نجف اشرف مستقر شده که روزانه حدود 70 هزار پرس غذا طبخ و توزیع می شود.

وی با بیان اینکه محل استراحت زائران در نجف اشرف در پارکینگ 4 طبقه روبروی وادی السلام دایر شده است، گفت: همه فرمانداری ها و شهرداری های استان تهران و همچنین خیران و نیکوکاران و تعدادی از شرکت های تولیدی و کارخانجات در خدمات مربوط به موکب ها مشارکت کرده اند.

استاندار تهران تصریح کرد: بیش از 760 موکب پذیرایی و خدمات رسانی استان تهران در عراق مستقر شده که تعدادی در کاظمین، کوفه و سهله خدمات رسانی می کند و عمده موکب ها در مسیر نجف به کربلا و شهر کربلا دایر شده است.

  عکس موکب استانداری تهران در نجف   فخاری ادامه داد: در رابطه با تامین امنیت زوار، هماهنگی های لازم با مسؤولان استان نجف انجام شده و هم افزایی و همگرایی ظرفیت های بین استانداری تهران، شهرداری تهران و استانداری نجف م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار تهران: 760 موکب به زائران اربعین خدمات رسانی می کنند

استاندار تهران: 760 موکب به زائران اربعین خدمات رسانی می کنند