مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 شهریور 1402 ساعت 16:402023-08-29اجتماعي

تردد روزانه 224 هزار زائر اربعین حسینی از مرزها


روزانه حدود 224 هزار زائر اربعین حسینی از مرزها تردد می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، سردار سعید منتظرالمهدی سخنگوی پلیس در قرارگاه اربعین فراجا در خصوص آخرین وضعیت تردد و خدمات دهی به زائران اربعین در پایانه های کشور اظهار داشت: تاکنون تعداد 840 هزار درخواست گذرنامه زیارتی داشته ایم که از این تعداد 284 هزار درخواست به صورت حضوری و حدود 561 هزار درخواست از طریق اپلیکیشن پلیس من ثبت شده است.

وی با بیان اینکه فراجا تمام توان خود را به کار گرفته تا سفر زیارتی آسان، ارزان و ایمن برای زائران اربعین صورت پذیرد، گفت: این اتفاق بسیار خوبی است هم برای پلیس و هم برای مردم در واقع وقتی که سیستمی درخواست ها ثبت می شود بلافاصله پلیس نسبت به صدور گذرنامه اقدام می کند و دیگر نیاز به مراجعه حضوری نیست.

سخنگوی فراجا گفت: با تلاش همکاران پلیس مهاجرت و گذرنامه تعداد 820 هزار درخواست منجر به صدور گذرنامه شده و طی این مدت هم تعداد 560هزار گذرنامه تمدید و تحویل مردم شده است.

وی در خصوص آمار خروج زائران تا این لحظه تصریح کرد: آمار کل خروج از کلیه مرزهای کشورمان بالغ بر 2/000/000 نفر است یعنی بلافاصله که زائران از گیت خارج می شوند در لحظه تردد شمار آن را ثبت می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تردد روزانه 224 هزار زائر اربعین حسینی از مرزها

تردد روزانه 224 هزار زائر اربعین حسینی از مرزها