مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 شهریور 1402 ساعت 15:452023-08-29اقتصادي

رشد 41 درصدی ورودی فنی وحرفه ای استان مرکزی/راه اندازی دپارتمان های فناور در ساوه


مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان مرکزی گفت: در سال 1402 نسبت به سال گذشته 41 درصد رشد ورودی داشتیم که یعنی نوجوانان و جوانان میل بیشتری به کسب مهارت پیدا کرده اند و باید در این راستا بیشتر تلاش کنیم.

- ایسنا/مرکزی مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان مرکزی گفت: در سال 1402 نسبت به سال گذشته 41 درصد رشد ورودی داشتیم که یعنی نوجوانان و جوانان میل بیشتری به کسب مهارت پیدا کرده اند و باید در این راستا بیشتر تلاش کنیم.

حمیدرضا رستمی، هفتم شهریورماه در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: پروژه نهضت مهارت آموزی در گام دوم انقلاب بر ضرورت و اهمیت کسب مهارت برای ارتقای سطح و کیفیت زندگی به خصوص در بین جوانان شکل گرفته است که با هم افزایی دستگاه های مختلف می توان از ظرفیت های فنی و حرفه ای استان بهره برد.

وی اضافه کرد: در سال 1401 نسبت به سال 1400 حدود 34 درصد و در سال 1402 نیز نسبت به سال گذشته 41 درصد رشد ورودی داشتیم که یعنی نوجوانان و جوانان میل بیشتری به کسب مهارت پیدا کرده اند و باید در این راستا بیشتر عمل کنیم.

رستمی با بیان اینکه آموزش دوره ها در 21 مرکز دولتی فنی و حرفه ای استان مرکزی رایگان است تصریح کرد: در پنج ماهه نخست امسال، قریب به یک میلیون و 700 هزار نفر ساعت آموزش ارائه کردیم که معادل با 15 هزار نفر شرکت کننده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 41 درصدی ورودی فنی وحرفه ای استان مرکزی/راه اندازی دپارتمان های فناور در ساوه

رشد 41 درصدی ورودی فنی وحرفه ای استان مرکزی/راه اندازی دپارتمان های فناور در ساوه