مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 شهریور 1402 ساعت 16:402023-09-05سياسي

اسکان 6 هزار زائر در موکب امام رضا (ع)


مدیر موکب امام رضا(ع) اوقاف خراسان رضوی در کربلا از اسکان 6 هزار زائر در موکب امام رضا(ع) خبرداد و گفت: سقف اسکان موکب امام رضا (ع) برای هر زائر 48 ساعت است.

- مشهد ـ مدیر موکب امام رضا(ع) اوقاف خراسان رضوی در کربلا از اسکان 6 هزار زائر در موکب امام رضا(ع) خبرداد و گفت: سقف اسکان موکب امام رضا (ع) برای هر زائر 48 ساعت است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام محمد صفرپور‬ با بیان اینکه سقف اسکان موکب امام رضا (ع) برای هر زائر 48 ساعت است، گفت: در این موکب 22 مبلغ که 18 مبلغ خانم و 4 مبلغ هستند که کلیه خدمات رفاهی توسط ارائه می شود به عبارتی مشغول تبلیغ با زبان عمل هستند یعنی در کنار خدمت به زائر مأموریت تبلیغی خود را انجام می دهند.

مدیر موکب امام رضا (ع) اوقاف خراسان رضوی در کربلا بیان کرد: موکب امام رضا (ع) در کربلا خدماتی چون اسکان، پذیرایی از زائرین در سه وعده و چای و شربت و برنامه های فرهنگی چون برگزاری نماز جماعت سه وعده، کار با کودک، حجاب و عفاف و فرزندآوری به زائران اربعین ارائه می دهد.

وی گفت: از ویژگی های خاص خدمت رسانی موکب امام رضا (ع) اوقاف خراسان رضوی نسبت به سالهای گذشته را اجرای عروسک گردانی با موضوع هتک حرمت به ساحت قرآن کریم در مسیر نجف به کربلا عنوان کرد و افزود: در دو روز منتهی به اربعین این اجرا در موکب انجام خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسکان 6 هزار زائر در موکب امام رضا (ع)

اسکان 6 هزار زائر در موکب امام رضا (ع)