مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 شهریور 1402 ساعت 13:552023-09-10اقتصادي

توسعه کشت گلخانه ای در فارس نیازمند مشوق است


رییس سازمان جهاد کشاورزی فارس بر ضرورت تدوین و اعمال مشوق های لازم برای سرمایه گذاران برای توسعه گلخانه ها تاکید و اضافه کرد: باید ترتیبی اتخاد شود تا واحدهای دارای پیشرفت فیزیکی بالاتر در اولویت دریافت بسته های حمایتی و تشوقی قرار گیرند.

- مجتبی دهقان پور یکشنبه 19 شهریور در نشست بررسی پیشرفت فیزیکی گلخانه ها در استان فارس بیان کرد: در شرایط امروز که سیاست های کلان کشور به دنبال کاهش تورم و جلوگیری از رُشد پایه پولی است باید متقاضیانی که با سرمایه شخصی اقدام به ایجاد و توسعه گلخانه می کنند، حمایت بیشتری شوند.

این مقام مسئول با بیان اینکه اغناء سازی سرمایه گذاران به شرایط کنونی و کمبود منابع اعتباری برای اعطاء تسهیلات امری بدیهی و لازم است، اظهار کرد: با اقناع متقاضیان، علاقه مندان به سرمایه گذاری در حوزه گلخانه و کشاورزی بی شک راه حل های جایگزین برای تهیه منابع لازم را دنبال می کنند.

دهقان پور با بیان اینکه سرمایه گذاری در حوزه گلخانه از جمله بخش های دارای ارزش افزوده مناسب است، افزود: تسریع در به بهره برداری رساندن واحدهای در حال ساخت می تواند از خواب سرمایه و مستهلک شدن تأسیسات جلوگیری و به بازگشت سرمایه در یک دوره کوتاه تر کمک کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه کشت گلخانه ای در فارس نیازمند مشوق است

توسعه کشت گلخانه ای در فارس نیازمند مشوق است