مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 شهریور 1402 ساعت 15:152023-08-24بين الملل

رییس سابق بانک مرکزی لبنان ناپدید شده است


گزارش های رسانه ای امروز (پنجشنبه) حاکی از آن است که رییس سابق بانک مرکزی لبنان ناپدید شده و نیروهای امنیتی نتوانسته اند او را از موعد جلسه بازجویی خود مطلع کنند.

- گزارش های رسانه ای امروز (پنجشنبه) حاکی از آن است که رییس سابق بانک مرکزی لبنان ناپدید شده و نیروهای امنیتی نتوانسته اند او را از موعد جلسه بازجویی خود مطلع کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سایت لبنانی الکتائب آنلاین نوشت، پنج روز مانده به موعد جلسه بازجویی ریاض سلامه، رییس سابق بانک مرکزی لبنان، وی در محل اقامت خود یافته نشده است.

اما این گزارش اشاره کرد که سلامه به دلیل اینکه گذرنامه های فرانسوی، لبنانی و دیپلماتیک وی توسط دستگاه قضایی لبنان مصادره شده و مانع خروج وی از لبنان است، همچنان در مکانی از این کشور حضور دارد.

پیشتر، روزنامه فایننشال تایمز گزارش داده بود که ریاض سلامه در راستای حفاظت از خود یک فلش مموری حاوی اطلاعات شغلی خود را به خارج از لبنان منتقل کرده است.

سلامه قرار است در 29 اوت، در دادگاه تحقیق حاضر شود و در صورت عدم حضور وی در جلسه بعدی، دادگاه می تواند حکم بازداشت غیابی وی را صادر کند.

قاضی هیلانه اسکندر، رییس بخش پرونده ها در وزارت دادگستری لبنان به روزنامه نداء الوطن گفت: نیروهای امنیتی می توانند با ردیابی تلفن سلامه محل اقامت او را مشخص کنند، اما د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس سابق بانک مرکزی لبنان ناپدید شده است

رییس سابق بانک مرکزی لبنان ناپدید شده است