مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 شهریور 1402 ساعت 15:402023-09-19اجتماعي

رییس سازمان امداد و نجات: 12 تیم امداد و نجات به گیلان اعزام شدند


به گفته رییس سازمان امداد و نجات با توجه به شدت سیل و خسارت ایجاد شده به منظور تقویت امداد رسانی، 12 گروه امداد و نجات از تهران و اردبیل وارد گیلان شده و دو بالگرد هلال احمر نیز در منطقه حضور دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از آستارا، بابک محمودی رییس سازمان امداد و نجات کشور عصر امروز در حاشیه جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان آستارا در جمع خبرنگاران با بیان اینکه پیش بینی دقیق سازمان هواشناسی کمک مهمی در کاهش خسارت ناشی از سیل در گیلان داشته است، اظهار کرد: با پیش بینی هشدار سطح نارنجی هواشناسی تمامی تمهیدات لازم توسط ستاد مدیریت بحران و هلال احمر اتخاذ و با لایروبی به موقع رودخانه ها کنترل شد.

وی با اشاره به بارش323 میلی متری باران در آستارا گفت: این میزان بارش به نسبت میانگین 100 ساله بسیار بی سابقه بوده و اگر مدیریت صحیح دستگاه های اجرایی، ستاد مدیریت بحران و مدیران استانی نبود اکنون شاهد خسارت شدید مالی و جانی بودیم.

رییس سازمان امداد و نجات کشور از تداوم امدادرسانی به افراد و آسیب دیدگان سیل آستارا خبر داد و افزود:  در حال حاضر جز چند نقطه آبگرفتگی، دیگر مشکل خاصی در آستارا وجود نداشته و تا امشب تمامی برق، آب و گاز مردم وصل و امدادرسانی ادامه خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس سازمان امداد و نجات: 12 تیم امداد و نجات به گیلان اعزام شدند

رییس سازمان امداد و نجات: 12 تیم امداد و نجات به گیلان اعزام شدند