مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 شهریور 1402 ساعت 19:452023-09-16سياسي

نماینده اردکان: مشکلات اقتصادی کشور در برنامه هفتم رفع می شود


نماینده مردم اردکان در مجلس با بیان این که بسیاری از مشکلات اقتصادی کشور در برنامه توسعه هفتم حل می شود، گفت: نفع صنایع و معادن که در شهرستان اردکان مستقر شدند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردکان، محمدرضا دشتی اردکانی در جمع مردم شهر عقدا با اشاره به اهمیت دشمن شناسی، اظهار کرد: دشمنان دین و اسلام ناب محمدی همیشه سعی کردند با فتنه و دروغگویی ارزش های انقلاب اسلامی را کمرنگ کنند.

وی با اشاره به اهمیت راهپیمایی اربعین حسینی و حضور پرشور اقشار مختلف در این رویداد جهانی، افزود: دشمنان باز هم به اشتباه فکر کردند که می توانند با پوشش ندادن رسانه ای رویداد عظیم اربعین نور حسینی را در دل جوانان و مردم ما خاموش کنند.

  نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی با بیان این که دشمنان همواره سعی دارند جوانان را گمراه کنند و آنها را نسبت به آینده ناامید سازند، گفت: آینده ایران بسیار روشن است و این مهم در گرو مشارکت و صبوری ملت است.

عضو هیأت رییسه کمیسیون تلفیق لایحه بودجه 1402 در خصوص این مهم، تأکید کرد: منافع کشور و مردم در برنامه هفتم توسعه به خوبی دیده شده و به محض اجرا برای همگان قابل درک است.

وی با بیان این که فکر می کنم خیلی از مشکلات اقتصادی کشور در برنامه هفتم توسعه برطرف خواهد شد، تصریح کرد: ساماندهی بحث مالیات بر عایدی سرمایه از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده اردکان: مشکلات اقتصادی کشور در برنامه هفتم رفع می شود

نماینده اردکان: مشکلات اقتصادی کشور در برنامه هفتم رفع می شود