مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 شهریور 1402 ساعت 08:352023-09-21سياسي

نماینده ارومیه: حقوق کارگران باید افزایش یابد


نماینده مردم ارومیه در مجلس با بیان اینکه بازنگری مجدد حقوق و دستمزد کارگران باید صورت گیرد گفت: کارگر ایرانی با این پایه حقوق چگونه می تواند زندگی کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایلنا، روح الله حضرت پور در سومین جلسه کارگروه اشتغال استان که با حضور صولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تشکیل شد گفت: موضوع اشتغال در همه جای دنیا محور توسعه است  ولی در کشور ما به رغم اینکه جز ثروتمندترین کشورهای دنیا هستیم  در ایجاد اشتغال ضعف داریم.

وی افزود: کشور به یک برنامه مدون برای تولید و اشتغالزایی نیاز دارد  چرا که با ایجاد اشتغال و تولید باری از روی دوش دولت برداشته می شود.

 حضرت پور بر استفاده از ظرفیت های فارغ التحصیلان دانشگاهی  در ایجاد اشتغال در کشور تاکید کرد و گفت: بیشتر فارغ التحصیلان دانشگاهی کشور بیکار هستند.

 رییس مجمع نمایندگان آذربایجان غربی با تاکید بر بازنگری مجدد حقوق و دستمزد کارگران گفت: کارگر ایرانی با این پایه حقوق چگونه می تواند گذران زندگی کند؟ وی ادامه داد: برخی می فرمایند افزایش حقوق تورم زا است چرا باید سیلی افزایش تورم را کارگران بخورند؟ نماینده مردم ارومیه در مجلس خاطر نشان کرد: در حال حاضر کارگر ایرانی چون رسانه, رانت و حامی ندارد زیر بار تورم له شده و صدایش به جایی نمی رسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده ارومیه: حقوق کارگران باید افزایش یابد

نماینده ارومیه: حقوق کارگران باید افزایش یابد