مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 شهریور 1402 ساعت 18:412023-09-15سياسي

وزیر امور خارجه: ادعای نفت برابر غذا در دیپلماسی عزتمندانه دولت سیزدهم جایی ندارد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از دامغان، حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه بعدازظهر امروز در هشتمین اجلاسیه بین المللی مجاهدان در غربت در دامغان ضمن تقدیر از برگزاری این همایش اظهار کرد: اجلاسیه امروز مهم و بین المللی است.

وی گفت: رویکرد اصلی وزارت امور خارجه و دستگاه دیپلماسی در دولت آیت الله رییسی تلاش برای بی اثر کردن تحریم ها است؛ اما این بدین معنا نخواهد بود که لغو تحریم ها برای جمهوری اسلامی ایران اهمیتی ندارد؛ تحریم ها ظالمانه و یک جانبه است و مرکزیت آن به آمریکا برمی گردد.

امیرعبداللهیان گفت: رویکرد ما برای لغو تحریم ها در مسیر دیپلماسی جدی است و مذاکره یکی از ابزارهای کار ما در دیپلماسی محسوب می شود و رهبر معظم انقلاب و آیت الله رییسی همواره تأکید دارند که هیچ گاه از خطوط قرمز عبور نکنیم و هر جا منافعی برای ملت ایران هست، حضور داشته باشیم و از مسیر دیپلماسی عزتمندانه حقوق مسلم ایران را محقق کنیم.

وزیر امور خارجه بیان کرد: رویکرد ما برای لغو تحریم ها در مسیر دیپلماسی به صورت جدی پیگیری می شود و مذاکره ابزار کار ما در حوزه دیپلماسی است و آن را نیز پیگیری می کنیم.

امیرعبداللهیان تصریح کرد: یکی از تأکیدات مهم رییس جمهور و رهبر معظم انقلاب اسلامی به دستگاه دیپلماسی این است که هیچ گاه از خطوط قرمز جمهوری اسلامی ایرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر امور خارجه: ادعای نفت برابر غذا در دیپلماسی عزتمندانه دولت سیزدهم جایی ندارد

وزیر امور خارجه: ادعای نفت برابر غذا در دیپلماسی عزتمندانه دولت سیزدهم جایی ندارد