مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 شهریور 1402 ساعت 12:502023-08-30سياسي

آصفری: هر نوع تغییر ساعت کاری باید مشمول کارکنان دولتی و غیردولتی شود


یک عضو کمیسیون شوراها وامور داخلی کشور گفت: اگر قرار بر تغییر ساعت کاری کارکنان دولت در طول هفته باشد، باید این موضوع مشمول کارکنان غیردولتی و کارگران نیز شود.

- یک عضو کمیسیون شوراها وامور داخلی کشور گفت: اگر قرار بر تغییر ساعت کاری کارکنان دولت در طول هفته باشد، باید این موضوع مشمول کارکنان غیردولتی و کارگران نیز شود.

محمدحسن آصفری در گفت وگو با ایسنا با اشاره به لایحه اصلاح ماده 87 قانون مدیریت خدمات کشوری مربوط به کاهش ساعت کاری هفتگی کارکنان دولت گفت: اگر قرار است مجلس و دولت تصمیمی برای تغییر ساعت کاری کارکنان دولت بگیرند، باید این تصمیم جامعیت داشته و شامل همه کارکنان دولتی و غیردولتی شود.

وی با اشاره به تعداد کارمندان دولتی و غیردولتی در کشور گفت: اگر دولت بخواهد تصمیمی برای کاهش و یا تغییر ساعت کاری بخش دولتی بگیرد و آن تصمیم شامل بخش خصوصی نشود، یک نوع بی عدالتی و تبعیض است؛ این قابل قبول نیست که ساعات کاری کارکنان دولت کاهش پیدا کند اما شامل مشاغل آزاد و کارگران نشود چون کارخانه ها و بخش خصوصی به ارتباط با بخش دولتی نیاز دارند.

این نماینده مجلس افزود: این موضوع امکان پذیر نیست که بخش دولتی تعطیل باشد اما همچنان در آن ساعات، کارمندان بخش خصوصی مشغول کار باشند؛ این وضعیت شامل تغییر احتمالی تعطیلات پایان هفته ی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آصفری: هر نوع تغییر ساعت کاری باید مشمول کارکنان دولتی و غیردولتی شود

آصفری: هر نوع تغییر ساعت کاری باید مشمول کارکنان دولتی و غیردولتی شود