مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1402 ساعت 12:102023-08-23فرهنگي

اجرای «تنهاتر از مسیح» چه تفاوتی با سال های قبل دارد؟


« یکی از تفاوت های اجرای امسال «تنهاتر از مسیح» با اجرای آن در سال های گذشته اضافه شدن «فصل راه سرخ» است که خوشبختانه این بخش جدید نیز مورد توجه قرار گرفته است و شاهد هستیم که مردم از آن رضایت دارند.

- حسن برزا گفت: یکی از تفاوت های اجرای امسال تنهاتر از مسیح با اجرای آن در سال های گذشته اضافه شدن فصل راه سرخ است که خوشبختانه این بخش جدید نیز مورد توجه قرار گرفته است و شاهد هستیم که مردم از آن رضایت دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کارگردان نمایش تنهاتر از مسیح؛ فصل راه سرخ که این شب ها در بوستان ولایت در حال اجراست همچنین معتقد است آثار نمایشی سازمان اوج در سال های اخیر تلاشی برای بازگرداندن جریان اجرای نمایش های آیینی و سنتی، دینی و مذهبی به میان مردم بوده است.

حسن برزا که از نیمه مرداد ماه و همزمان با عزاداری های ماه محرم اجرای خود را در بوستان ولایت آغاز کرده است، درباره آغاز به کار این نمایش دینی و مذهبی از سال 97 و تغییر تدریجی و کامل شدن آن بیان کرد: شکل گیری نمایش تنهاتر از مسیح از سال 97 صورت گرفت و روند اجرایی آن هم از همان سال شروع شد.

در سال 97 بعد از این که متن آماده شد، نوحه ها سروشکلی به خود گرفت و آهنگسازی بر آن ها صورت پذیرفت، عوامل و کست اضافه شدند و همان سال به همت سازمان هنری رسانه ای اوج و موسسه سیمای ققنوس این اثر به روی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای «تنهاتر از مسیح» چه تفاوتی با سال های قبل دارد؟

اجرای «تنهاتر از مسیح» چه تفاوتی با سال های قبل دارد؟