مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 شهریور 1402 ساعت 12:252023-09-19ورزشي

شانس کسب 30 مدال را در هانگژو داریم


مربی تیم ملی پارادوومیدانی از اعزام 38 ورزشکار در رشته های پارادوومیدانی به بازی های پارآسیایی هانگژو خبر داد و گفت: بیش از 30 نفر از ملی پوشان در این رقابت ها شانس کسب مدال دارند.

- ایسنا/کرمانشاه مربی تیم ملی پارادوومیدانی از اعزام 38 ورزشکار در رشته های پارادوومیدانی به بازی های پارآسیایی هانگژو خبر داد و گفت: بیش از 30 نفر از ملی پوشان در این رقابت ها شانس کسب مدال دارند.

عزت الله پرنیان در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به آمادگی تیم ملی پارادوومیدانی برای حضور در بازی های پارآسیایی هانگژو، اظهار کرد: اردوهای تیم ملی پارادوومیدانی کشورمان جهت شرکت در این رقابت هااز حدود یک سال پیش آغاز شد و حدود 20 مرحله اردو را پشت سرگذاشتیم.

وی افزود: 38 ملی پوش پارادوومیدانی در حال حاضر در اردوی شهر محلات استان مرکزی حضور دارند و تا هفتم مهر ماه در این اردو حضور خواهند داشت.

مربی تیم ملی پارادوومیدانی کشورمان تصریح کرد: تیم ملی پارادوومیدانی کشورمان 24 مهر تهران را به مقصد چین ترک خواهد کرد تا در بازی های پارآسیایی هانگژو شرکت کند.

وی افزود: در دوره قبل این بازی ها که به میزبانی جاکارتا اندونزی برگزار شد، از ایران 62 ملی پوش اعزام شد که 57 مدال رنگارنگ کسب کردند، اما برای این دوره تنها افرادی که شانس کسب مدال دارند اعزام شده اند، لذا تعداد اف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شانس کسب 30 مدال را در هانگژو داریم

شانس کسب 30 مدال را در هانگژو داریم