مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 شهریور 1402 ساعت 15:402023-09-20سياسي

حزب اتحاد ملت: نامزد داریم اما رأی نداریم!


اتحاد ملتی ها در تلاش برای عدم بکارگیری کلیدواژه «تحریم انتخابات» از سوی اصلاح طلبان بر بیان «عدم مشارکت» در انتخابات تأکید دارند.

- فارس پلاس؛ دیگر رسانه ها - مشرق نوشت:  بررسی آخرین دیدگاه های برخی از اعضای حزب اتحاد ملت بیانگر آن است که آنان در مطالبی ضمن تاکید بر عدم مشارکت در انتخابات در حال برجسته سازی کلیدواژه انتخابات اجباری بوده و تاکید دارند بخشی از حاکمیت به دنبال مجبور سازی اصلاح طلبان برای حضور در انتخابات است چیزی از جنس حجاب اجباری! اتحاد ملتی ها در تلاش برای عدم بکارگیری کلیدواژه تحریم انتخابات از سوی اصلاح طلبان بر بیان عدم مشارکت در انتخابات تاکید کرده و تصریح می کنند که ما اصلاح طلبان یک دوره از حق مان استفاده می کنیم و یک دوره استفاده نمی کنیم به دلیل اینکه امکان استفاده از آن نیست یا بعضا هم ممکن است بگویند فرقی نمی کند چه رای به این بدهیم یا به آن رای بدهیم؛ در این شرایط هم ترجیح می دهند از این حق شان استفاده نکنند.

اعضای این حزب رادیکال جریان اصلاحات همچنین با بیان اینکه عدم مشارکت در انتخابات به معنای تحریم انتخابات نیست، تاکید می کنند، تحریم انتخابات متکی به یک دستگاه انگیزشی است که به دنبال براندازی نظام و یک آلترناتیو برای کل ساختار است اما عدم مشارکت به معنای این است که به عنوان یکی از اجزا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حزب اتحاد ملت: نامزد داریم اما رأی نداریم!

حزب اتحاد ملت: نامزد داریم اما رأی نداریم!