مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 شهریور 1402 ساعت 12:402023-09-05اجتماعي

جابه جایی بیش از 45 هزار زائر از مرزهای شلمچه و چذابه


مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان گفت: تا روز دوشنبه از مرز شلمچه 35 هزار و 601 زائر در قالب یکهزار و 678 سفر و از مرز چذابه 10 هزار و 17 زائر در قالب 378 سفر به مقاصد مختلف کشور جابه جا شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، محمد جولانژاد مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان خوزستان امروز در جمع خبرنگاران با تسلیت ایام اربعین حسینی، اظهار کرد: یکی از وظایف سازمان راهداری و حمل و جاده ای، جابه جایی زائران اربعین حسینی از پایانه های مرزی کشور از جمله شلمچه و چذابه در خوزستان به نقاط مختلف استان و کشور است.

وی با بیان اینکه همه تمهیدات لازم در حوزه حمل و نقل و سوخت اندیشیده شده است، تصریح کرد: تا روز دوشنبه از مرز شلمچه 35 هزار و 601 زائر در قالب یکهزار و 678 سفر و از مرز چذابه 10 هزار و 17 زائر در قالب 378 سفر به مقاصد مختلف کشور جابه جا شده اند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان خوزستان عنوان کرد: ناوگان حمل و نقل اتوبوسی در دو پایانه مرزی شلمچه و چذابه برای جابه جایی زائران اربعین حسینی مهیا شده و امیدواریم با تمهیداتی که در نظر گرفته ایم، هیچ گونه مشکلی در تامین ناوگان برای جابجایی زوار اباعبدالله الحسین(ع) وجود نداشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جابه جایی بیش از 45 هزار زائر از مرزهای شلمچه و چذابه

جابه جایی بیش از 45 هزار زائر از مرزهای شلمچه و چذابه