مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 شهریور 1402 ساعت 09:362023-08-30اقتصادي

در سال1401، 19هزار شغل پایدار درقم ایجاد شده است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، عباس ذاکریان در آیین گفت وگوی بی واسطه مسئولان با بیان اینکه دولت سیزدهم با تمام این مشکلات مسیر خود را پیش گرفته است، عنوان کرد: در هفته دولت در استان قم 404 پروژه با اعتباری بالغ بر 8 هزار میلیارد تومان و اشتغال زایی مستقیم برای دو هزار و 800 نفر به بهره برداری خواهد رسید.

وی با اشاره به اینکه در سال 1401 برای 19 هزار نفر شغل پایدار ایجاد شده است، خاطرنشان کرد: مدرسه سازی در استان قم طی مدت زمان دوسال گذشته 200 درصد افزایش داشته است.

فرماندار قم با بیان اینکه ساخت پست 400 کیلو ولت در مدت زمان 8 ماه انجام شد، تصریح کرد: این پست یکی از نیازهای اساسی شهر قم بود.

وی با اشاره به اینکه امسال مصرف برق در کشور رکورد زد، یادآور شد: اگر در طول دهه گذشته به اندازه کافی نیروگاه ساخته بودیم با مشکلات کمبود انرژی مواجه نبودیم.

ذاکریان ادامه داد: امسال تمام تلاش دولت بر این بود که در بخش خانگی خاموشی نداشته باشیم و اگر موردی بوده است در اثر حوادث رقم خورده است.

وی با بیان اینکه به مناسبت هفته دولت ایستگاه CGS گاز در شهرک شکوهیه به بهره برداری رسید که گازرسانی به استان قم را پایدار می کند، اظهار داشت: در بحث آب و فاضلاب نیز اقدامات مطلوبی شکل گرفته است ولی هنوز با وضعیت مدنظر فاصله داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در سال1401، 19هزار شغل پایدار درقم ایجاد شده است

در سال1401، 19هزار شغل پایدار درقم ایجاد شده است