مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 شهریور 1402 ساعت 13:202023-08-26فرهنگي

فراخوان «تئاتر فجر 42» منتشر شد/ بخش تئاتر دانشجویی در جشنواره


فراخوان چهل و دومین جشنواره بین المللی تئاتر فجر به دبیری مهدی حامد سقایان، منتشر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی، فراخوان چهل و دومین جشنواره بین المللی تئاتر فجر به دبیری مهدی حامد سقایان برای برگزاری در بهمن 1402، منتشر شد.

نمایش های صحنه ای، تئاتر خیابانی، تئاتر ملل، تئاتر دانشجویی، مسابقه نمایشنامه نویسی، نمایش های تلویزیونی، رادیو تئاتر، مسابقه و نمایشگاه عکس و پوستر تئاتر، پژوهش و کارگاه های آموزشی بخش های چهل و دومین جشنواره بین المللی تئاتر فجر هستند.

متن فراخوان جشنواره تئاتر فجر به این شرح است: نمایش های صحنه ای الف: مسابقه تئاتر ایران ستاد جشنواره به منظور امکانِ گزینش آثار برترِ نمایشی از سراسر کشور، نمایش های منتخبِ این مسابقه را از چند درگاهِ مختلف خواهد پذیرفت.

الف-1: تولیدات تازه تئاتر ایران - آثار متقاضی در این بخش می بایست از تازه های تولید بوده و تا پیش ازاین، هیچ اجرای عمومی و یا حضور در جشنواره های دیگر نداشته باشند.

- برای شرکت در بخش تولیدات تازه، متقاضیان باید تا تاریخ 1402/7/5 با مراجعه به وبگاهِ چهل و دومین جشنواره بینالمللی تئاتر فجر نسبت به ثبت تقاضا، بارگذاری نمایشنامه و ارسال سایر مدارک اقدام نمایند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراخوان «تئاتر فجر 42» منتشر شد/ بخش تئاتر دانشجویی در جشنواره

فراخوان «تئاتر فجر 42» منتشر شد/ بخش تئاتر دانشجویی در جشنواره