مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 شهریور 1402 ساعت 12:502023-09-11ورزشي

مسابقات «آماده» بین المللی خواهد شد


رییس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر از ارائه پیشنهاد برگزاری مسابقات «آماده» در عرصه بین المللی با همکاری معاونت بین الملل این سازمان خبر داد.

- شیراز- رییس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر از ارائه پیشنهاد برگزاری مسابقات آماده در عرصه بین المللی با همکاری معاونت بین الملل این سازمان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام سید هاشم حسینی المدنی در سفر یک روزه به شهر شیراز و بازدید از محل اجرایی برگزاری مرحله کشوری یازدهمین دوره مسابقات آماده، بیان کرد: یکی از موضوعات و مسئولیت هایی که به سازمان جوانان جمعیت هلال احمر محول شده موضوع جذب، ساماندهی و توانمند سازی و نگهداشت و به کار بکارگیری نیروی انسانی داوطلب در رده سنی زیر 35 سال است که تحقق این موضوع تنها بواسطه برگزاری برنامه های آموزشی و ارزیابی از آموزش های ارائه شده در قالب برپایی اردو و برنامه های ورزشی امکان پذیر است.

وی افزود: تحقق دو موضوع احیای اردوها و اردوگاه های جمعیت هلال احمر و برگزاری مسابقات و برنامه های امدادی و ورزشی از موضوعاتی بود که با همفکری اعضا، داوطلبین و مجموعه جوانان سازمان همواره بر آن تاکید شد.

رییس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر با تاکید بر اینکه برنامه های ورزشی، امدادی و بشر دوستانه با دو نگاه ویژه دنبال می شود، گفت: تلاش ما بر این اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسابقات «آماده» بین المللی خواهد شد

مسابقات «آماده» بین المللی خواهد شد