مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 شهریور 1402 ساعت 09:552023-09-13سياسي

هیچ ذرت آلوده ای در استان همدان وجود ندارد


🔹در پی تأکید وزیر جهاد کشاورزی در جریان سفر به همدان مبنی بر اینکه هیچ ذرت آلوده ای در همدان وجود ندارد، یک خبرگزاری با انتشار مکاتباتی مدعی شد که این گفته وزیر جهاد کشاورزی صحت ندارد.

- 🔹در پی تأکید وزیر جهاد کشاورزی در جریان سفر به همدان مبنی بر اینکه هیچ ذرت آلوده ای در همدان وجود ندارد، یک خبرگزاری با انتشار مکاتباتی مدعی شد که این گفته وزیر جهاد کشاورزی صحت ندارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سازمان دامپزشکی اعلام کرد: مکاتبات منتشر شده نشان می دهد ادعای وجود ذرت فاسد از طرف برخی رسانه ها ناشی از ناآشنایی آن با ادبیات تخصصی در تشخیص سلامت محصول و همچنین امکان سالم سازی به وسیله فرآیندهای مشخص مانند حرارت دهی انجام شده است.

در این خصوص سازمان دامپزشکی کشور با صدور اطلاعیه ای ضمن تشریح فرآیندهای آزمایش محصول و انواع بهره برداری و روش های سالم سازی، این انتظار را مطرح کرده است که با پرهیز از اظهارنظرهای غیرتخصصی، آرامش و امنیت ذهنی مخاطبان در اولویت باشد.

متن اطلاعیه وحید صالحی - رییس سازمان دامپزشکی کشور - به این شرح است: پیرو مصاحبه وزیر جهاد کشاورزی در تاریخ 21 شهریور 1402 در ارتباط با ذرت دامی موجود در انبارهای استان همدان اعلام می دارد کلیه محموله های نهاده های وارداتی خوراک دام در مبادی ورودی توسط پستهای قرنطینه سازم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچ ذرت آلوده ای در استان همدان وجود ندارد

هیچ ذرت آلوده ای در استان همدان وجود ندارد