مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 شهریور 1402 ساعت 09:202023-08-30سياسي

شناساندن زنان اسوه و بانوان تاثیرگذار در تمدن و فرهنگ ایرانی اسلامی


یک کارشناس حوزه و دانشگاه بر شناساندن زنان اسوه و بانوان تاثیرگذار در تمدن و فرهنگ ایرانی اسلامی تاکید کرد.

- ایسنا/لرستان یک کارشناس حوزه و دانشگاه بر شناساندن زنان اسوه و بانوان تاثیرگذار در تمدن و فرهنگ ایرانی اسلامی تاکید کرد.

حجت الاسلام سید اسماعیل حسینی لیلابی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: یکی از موضوعاتی که برای بشریت اهمیت پیدا کرده، توجه به جایگاه زن است و هر کسی که بخواهد اثبات کند از تمدن برخوردار است این موضوع را به عنوان یک معیار در دستور کار قرار می دهد؛ حکومت ها و سازمان ها در دنیا با ادعای توجه به جایگاه زن درصدد اثبات فرهنگ و تمدن خود هستند اما اینکه در عمل این ادعا را رعایت می کنند یا خیر؟ قابل اهمیت است.

وی با اشاره به فرهنگ اومانیستی غرب که فمینیستی نیز در آن جایگاهی دارد، با بیان اینکه در حال حاضر فمینیست هاو پیشکسوتان فعالیت زنان در اروپا و امریکا به شدت از رویکردی که داشتند پشیمان هستند، براساس مقالاتی که در غرب و اروپا تولید می شود می توان گفت افرادی که با شعارهای فمنیستی خیال می کردند به جامعه زنان خدمت می کنند اعتراف دارند از شرایطی که با شعارهای به ظاهر زن گرایانه ولی زن برانداز چه آسیبی به روح و روان زنان وارد کردند؛ زن غربی با همین شعارهای فمنیستی به یک افسردگی و پوچی رسیده است و به خاطر ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناساندن زنان اسوه و بانوان تاثیرگذار در تمدن و فرهنگ ایرانی اسلامی

شناساندن زنان اسوه و بانوان تاثیرگذار در تمدن و فرهنگ ایرانی اسلامی