مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 شهریور 1402 ساعت 14:352023-08-25سياسي

لزوم ایجاد اشتغال پایدار و رفع مشکلات معیشتی مردم در لرستان


نماینده ولی فقیه در لرستان بر لزوم ایجاد اشتغال پایدار و رفع مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم در این استان تأکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سید احمدرضا شاهرخی در خطبه های این هفته نمازجمعه خرم آباد در سخنانی با سفارش همگان به رعایت تقوای الهی و با اشاره به اینکه ما مراسم و روز اربعین را در پیش داریم، اظهار داشت: یکی از نشانه های مؤمن زیارت اربعین است.

لزوم برگزاری یک همایش و کنگره بزرگ در اربعین وی با تأکید بر برگزاری یک همایش و کنگره بزرگ در اربعین، عنوان کرد: روح شیعه، روح کربلایی است، جان شیعه، جان حسینی است، روحش کربلایی و عاشورایی است، این همایش و همایش عظیم باید در روز اربعین و در کربلا رقم بخورد تا روح شجاعت و ایثار از آن مرقد شریف با جان ها و پیروانش پیوند بخورد.

نماینده ولی فقیه در لرستان، بیان داشت: پیروانی از دورترین نقاط و از پنج قاره دنیا در این کنگره حضور پیدا می کنند، در این کنگره باید همه تلاش کنیم و هر کسی بتواند هر چه در این راه کمک کند، اجر و پاداشش جبران ناپذیر است، قابل توصیف نیست.

حجت الاسلام شاهرخی با تأکید بر اینکه از ملت و دولت عراق تشکر می کنیم که با تمام امکاناتش در جهت کمک به زائران امام حسین (ع) ورود پیدا کرده است، گفت: از همه برادران و خواهران در استان، موکب های حسینی، سازمان ها، ادارا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم ایجاد اشتغال پایدار و رفع مشکلات معیشتی مردم در لرستان

لزوم ایجاد اشتغال پایدار و رفع مشکلات معیشتی مردم در لرستان