مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 شهریور 1402 ساعت 14:052023-09-13سياسي

34 میلیارد تومان برای مرکز فرهنگی دفاع مقدس مازندران تخصیص یافت


سرپرست معاونت امورعمرانی استانداری مازندران گفت: در دور نخست سفر رییس جمهور به مازندران برای پارک موزه دفاع مقدس 60 میلیارد تومان مصوب شد که تاکنون 34 میلیارد تومان آن تخصیص داده شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، احمد توکلی ظهر چهارشنبه در جلسه هیئت مدیره پارک موزه دفاع مقدس مازندران با قدردانی از اعضای هیئت مدیره پارک موزه دفاع مقدس، از همه دستگاه های استان خواست تا برای اتمام پارک موزه دفاع مقدس حضور میدانی و مؤثر داشته باشند و اظهار کرد: البته نگاه مدیران نظارتی به پارک موزه حمایتی است و برنامه ریزی خواهد شد تا اجرای طرح ها مرتبط با هر دستگاه در حوزه پارک موزه به سرانجام پذیرد.

وی با بیان اینکه با پای کار آمدن دستگاه ها ظرف دو سال آینده کار پارک موزه دفاع مقدس مازندران می تواند پایان یابد، افزود: تعهدات گذشته برخی از دستگاه ها احصا شود و نقاطی که کوتاهی شده بررسی و برای اقدام آنها تصمیم گیری شود.

سرپرست معاونت عمرانی استانداری مازندران از تصویب 60 میلیارد تومان اعتبار در سفر دور نخست رییس جمهور از محل اعتبارات ملی به پارک موزه دفاع مقدس مازندران خبر داد و یاداورشد: تاکنون 34 میلیارد تومان از این اعتبار محقق شده است و برای تحقق 26 میلیارد باقی مانده نیز رایزنی خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

34 میلیارد تومان برای مرکز فرهنگی دفاع مقدس مازندران تخصیص یافت

34 میلیارد تومان برای مرکز فرهنگی دفاع مقدس مازندران تخصیص یافت