مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 شهریور 1402 ساعت 08:452023-08-24اقتصادي

رفع مشکلات واحدهای صنعتی مستقر در شهرک های صنعتی فارس


در هشتمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید شرکت شهرکهای صنعتی فارس در سال 1402 به مشکلات 9 فعال صنعتی و تولیدی رسیدگی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، در این جلسه مشکلات صنعتگران در حوزه های مختلف ساخت وساز، دریافت پایان کار، اقساط معوقه، صدور جواز ساخت، درخواست تجمیع، ترهین اسناد، تغییر کاربری و.

بررسی و رسیدگی شد.

از ابتدای امسال تاکنون 8 جلسه کارگروه  تسهیل و رفع  موانع تولید در شرکت شهرکهای صنعتی فارس برگزار و در این جلسات به مسائل و مشکلات 60 واحد تولیدی و صنعتی رسیدگی شده است.

مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی فارس با مثبت ارزیابی کردن جلسات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید گفت: بر اساس بررسی های انجام شده دریک سال گذشته مشکل  195 واحد صنعتی در جلسات این کارگروه مطرح که  بیش از 90 درصد مصوبات این کمیته اجرایی و منجر به رفع موانع و مشکلات شده است.

سید مصطفی هاشمی افزود: گره گشایی از تولید در راستای رونق تولید از مهمترین اهداف برگزاری جلسات این کارگروه است و در این جلسات و با حضور معاونان ومدیران، راهگشاترین تصمیم برای رفع مشکلات و موانع واحدهای صنعتی اتخاذ می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، جلسات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در  شهرک های صنعتی برای رسیدگی به موضوعات و مشکلات سرمایه گذاران و متقاضیان سرمایه گذاری در داخل شه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع مشکلات واحدهای صنعتی مستقر در شهرک های صنعتی فارس

رفع مشکلات واحدهای صنعتی مستقر در شهرک های صنعتی فارس