مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 شهریور 1402 ساعت 12:152023-08-28سياسي

اردبیل میزبان کنفرانس بین المللی مدیریت توسعه گردشگری خواهد بود


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل گفت: اردبیل میزبان کنفرانس بین المللی چالش ها و راهکارهای مدیریت توسعه گردشگری پایدار در مهرماه سال جاری خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسن محمدی ادیب پیش از ظهر دوشنبه در جلسه هماهنگی دومین کنفرانس بین المللی چالش ها و راهکارهای مدیریت توسعه گردشگری پایدار اظهار کرد: کنفرانس بین المللی چالش ها و راهکارهای مدیریت توسعه گردشگری پایدار در مهرماه سال جاری با همکاری اداره کل میراث فرهنگی استان و دانشگاه محقق اردبیلی برگزار می شود.

وی افزود: این کنفرانس با تاکید بر گردشگری استان اردبیل برگزار می شود و مهمانانی از دانشگاه های معتبر خارجی و داخلی در این کنفرانس حضور خواهند داشت که برگزاری این کنفرانس می تواند در توسعه گردشگری استان مؤثر باشد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل بیان کرد: علاقمندان می توانند تا 20 شهریور ماه مقالات خود را به دبیرخانه این کنفرانس در دانشگاه محقق اردبیلی ارسال کنند و تاریخ برگزاری همایش نیز 20 مهرماه است که مقدمات لازم برای برگزاری آن انجام شده است.

محمدی ادیب همچنین از پیش بینی تسهیلات تبصره 18 برای نوسازی هتل ها و مراکز اقامتی استان اردبیل خبر داد و گفت: این تسهیلات در راستای بازسازی و نوسازی مراکز اقامتی و هتل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اردبیل میزبان کنفرانس بین المللی مدیریت توسعه گردشگری خواهد بود

اردبیل میزبان کنفرانس بین المللی مدیریت توسعه گردشگری خواهد بود