مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 شهریور 1402 ساعت 11:052023-08-24سياسي

حق شیردهی و اتاق مادر و کودک در آموزش و پرورش فراموش شده است


عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: توجه به مسائل فرزندآوری و اهمیت فرزندپروری، یک اصل در راهبرد کلان کشور و دستور صریح مقام معظم رهبری است و به موجب قانون، - همه دستگاه های دولتی اعم از آموزش و پرورش باید آن را اجرا کنند.

سید محمد مولوی در گفت وگو با ایسنا با تاکید بر سخنان رهبر انقلاب در راستای تسهیل شرایط فرزندآوری در جامعه، اظهار کرد: با توجه به تبصره یک ماده 3 قانون ترویج تغذیه با شیر مادر و حمایت از مادران در دوران شیردهی مصوب 1374، مادران شیرده روزانه یک ساعت حق استفاده از مرخصی یاد شده را دارند.

وی با عنوان اینکه این قانون شامل همه دستگاه ها است، گفت: تعداد قابل توجهی از مادران فرهنگی با مشکلات متعددی در شیردهی فرزند خود مواجه هستند و آموزش و پرورش هیچ حمایتی از آنان نمی کند.

نماینده آبادان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حق شیردهی و اتاق مادر و کودک در آموزش و پرورش فراموش شده است، ادامه داد: چرا وزارت آموزش و پرورش که خود باید مروج فرهنگ صحیح و اسلامی در جامعه باشد، موجب ترویج استفاده از شیرخشک در جامعه می شود؟ وی ادامه داد: طبق ماده 22 قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، تمامی دستگاه های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران از جمله سازمان ها و شرکت ها و مؤسسات وابسته به آن ها موظفند د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حق شیردهی و اتاق مادر و کودک در آموزش و پرورش فراموش شده است

حق شیردهی و اتاق مادر و کودک در آموزش و پرورش فراموش شده است