مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 شهریور 1402 ساعت 09:152023-09-18اقتصادي

جمع آوری 246 رشته انشعاب غیرمجاز آب در خاوران


مدیر آب و فاضلاب ناحیه خاوران منطقه 6 تهران گفت: تعداد 246 رشته انشعاب غیرمجاز در 5 ماه نخست امسال شناسایی شده که از این تعداد94 رشته قطع، 36 رشته تبدیل به مجاز، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ری، امید صابری مدیر آب و فاضلاب ناحیه خاوران منطقه 6 تهران اظهار کرد: با شناسایی بیش از 246 رشته انشعاب غیرمجاز و تخلف انشعابی طی پنج ماه نخست امسال از هدرروی آب شرب در محدوده خدمات رسانی شرکت آب و فاضلاب منطقه 6 تهران جلوگیری شد.

  وی گفت: با توجه به گسترش ساخت و سازها، بارگذاری و تراکم جمعیت و توسعه باغ ها، ویلاها، سوله ها، کارگاه های صنعتی و مراکز تفکیک زباله به ویژه در روستاهای این محدوده، شاهد برداشت های غیرمجاز از خطوط اصلی و انتقال همچنین شبکه های توزیع آب هستیم و این امر موجب بروز مشکلاتی در امر تأمین و توزیع آب شرب در این محدوده شده است.

  صابری ادامه داد: از ابتدای امسال تا پایان مردادماه تعداد 246 رشته انشعاب غیرمجاز و تخلفات انشعابی در این محدوده شناسایی شده است که از این تعداد ،94 انشعاب قطع و جمع آوری و 36 رشته نیز به مجاز تبدیل شده و 33 رشته ارجاع به مراجع قانونی و تعداد 83 انشعاب غیرمجاز اصلاح شده است.

وی با اشاره به مخاطرات مصرف آب از انشعاب غیرمجاز در شرایط تنش آبی که شامل هدر رفت و کاهش کیفیت آب آشامیدنی و افزایش حوادث می شود، افزود:


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمع آوری 246 رشته انشعاب غیرمجاز آب در خاوران

جمع آوری 246 رشته انشعاب غیرمجاز آب در خاوران